Product reviews
Mooi model!
Gebruikers van een EBUSCO (buschauffeurs dus?) zijn vaak niet positief over deze bussen. Met het concept is ongetwijfeld niets mis, maar de uitvoering...???.
Maar tóch willen wij wel een model van ons gereedschap?. En het model ziet er prima uit! Vanwege mijn ervaringen met het origineel staat het voorlopig in een wat gemene opstelling in mijn vitrine... (Achter de crashtender)
Mooi model. Ben er blij mee.
Mooi model. Ben er blij mee.
Reactie van Modelbus.nl: 20 juli 2021
En daar doen wij het voor onde rhet motto: "Uw hobby is onze passie"
Goede prijs kwaliteit verhouding
Leuke bus voor weinig geld, ziet er netjes uit. Ben tevreden met mijn bestelling
Goede kwaliteit voor betaalbare prijs.
Hoogwaardig schaalmodel.
Een model wat niet mag ontbreken voor de echte verzamelaar.
Met de prima service van modelbus.nl waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat is het een vertrouwd adres voor de ultieme verzamelaar.