Kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uiteraard uw bestelling afhalen. Dat kan op zaterdagochtend van 10.00 - 12.00 op ons kantooradres in Katwijk aan Zee. Alleen op afspraak. Wij hebben geen winkel en showroom.
U vindt ons kantooradres via deze link
Komt u met het OV dan uitstaphalte Vuurbaakplein
Afhalen op de beurzen (Zie beursagenda) in Houten op de Expo aldaar. Adres via deze link
Wat kost het om een pakket naar mij te versturen?
De verzendkosten hebben wij hier voor u opgesteld.
Verpakkingkosten zijn in de verzendkosten meegerekend.
Ik wil mijn pakket op een ander adres laten bezorgen, kan dat?
Uiteraard is het mogelijk uw pakket op een ander adres te laten bezorgen. Dat kunt u aangeven tijdens de bestelprocedure.
Ik heb een verkeerd product gekregen of de inhoud is beschadigd.
Fouten maken kan altijd, en een schade aan het product idem. Geen probleem, u stuurt het retour. U ontvangt als de fout bij ons of de fabrikant ligt een retourticket. Schade ontstaan door of tijdens transport, helaas daa rkunnen wij niets aan doen. Wij verpakken uw bestelling in stevige dozen. Lees verder ons retourbeleid via deze link
Neem eerst wel even contact met ons op via mail of telefoon.
Garantie
Onze fabrikanten en Modelbus.nl doen hun uiterste best om de hoogste kwaliteit te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een krasje zit ergens wat u storend vindt, een spiegel of ruitenwisser mist, enz. waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Moeilijk doen als het verwijtbaar een productiefout is, dat doen wij niet. Ruilen het artikel om zodat u weer tevreden bent. Wordt er tijdens het transport schade aan het pakket aangericht dan zullen wij de vervoerder hierop aanspreken. Voor schade tijdens het transport zijn wij niet aansprakelijk, maar proberen het voor u op te lossen. Wij adviseren u het pakket met een Extra Zeker dekking te laten versturen.
Ruilen of retourzenden hoe doe ik dat?
Voor het ruilen en retourneren van bij ons gekochte artikelen hebben wij een uitvoerige uiteenzetting op onze website. Naast de FAQ, waar u zich nu in bevind) staat onder het tabje Retourneren e.e.a. uitvoerig omschreven.
Ik heb een kklacht over het ontvangen artikel.
Heeft u bij de levering van uw bestelling een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk binnen 14 dagen te melde bij onze klantenservice waarbij onze klantenservice samen met u tot een oplossing proberen te komen.
Onze klantenservice kunt u vinden via deze link Ons direct bellen kan ook: 071-8886188 incl. antwoordservice.
Liever via een contactformulier ook dat is mogelijk, klik dan hier en u gaat naar het formulier. Omschrijf uw klacht duidelijk, zodat wij ons een beeld kunnen vormen. Wij nemen zo snel mogleijk contact op.
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Wij streven er naar om binnen 2-3 werkdagen uw zending gereed te maken. Mocht er iets niet leverbaar zijn of iets met de betaling zijn, wij nemen contact met u op.
Let op: mocht u niet thuis zijn (vakantie, of iets anders) zet de periode van afwezigheid bij de toelichting. Houden wij hier rekening mee.
Afleveren bij de buren? ook geen probleem, zetten wij dat op de doos (wel even het huisnummer (s) vermelden).
Bezorgingsdagen (o.v.b.)
Verzending op: | 1e bezorging: | 2e bezorging (na 1e) |
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Let op: Indien u tijdens het bestellen een fout in de adressering hebt gemaakt, informeer ons z.s.m. dan kunnen wij intern e.e.a. nog proberen te wijzigen. Fout geadresseerde pakketten komen in de regel na enkele dagen weer retour. Wij nemen dan contact met u op voor de juiste gegevens.