• Nieuwe modellen Connexxion, Syntus, Arriva en België en Luxemburg.
  • Reserveer nu alvast en voorkom een op = op!
  • Black Friday 23-11-2018
  • Aanbiedingen Modelbus.nl
Het duurt nog
Het duurt nog

Sluiten

Garantie en klachtenservice

logo200

Klachtenservice Modelbus.nl

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht of opmerking heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven,

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Garantie

Onze fabrikanten en Modelbus.nl doen hun uiterste best om de hoogste  kwaliteit te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een krasje zit ergens wat u storend vindt, een spiegel of ruitenwisser mist, enz. waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Moeilijk doen als het verwijtbaar een productiefout is, dat doen wij niet. Ruilen het artikel om zodat u weer tevreden bent. Wordt er tijdens het transport schade aan het pakket aangericht dan zullen wij de vervoerder hierop aanspreken. Voor schade tijdens het transport zijn wij niet aansprakelijk, maar proberen het voor u op te lossen. Wij adviseren u het pakket met een Extra Zeker dekking te laten versturen.

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken via het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Contact

U kunt ons altijd telefonisch bereiken op 071-8886188 incl. antwoordservice, via Whatsapp of mobiel: 06-13213794. Bereikbaar alleen tussen 09.00 en 17.00. Daarna bericht inspreken

Ons e-mailadres: sales@modelbus.nl Via het contactformulier kan hier

Impressum:

Dimako Trading h/o Modelbus.nl | Koninginneweg 6 | 2225 HK  KATWIJK  | KvK: 28113513 | BTW: NL 0454.35.674.B.01

Wij hebben geen winkel en showroom, uitsluitend postorder.

Bezoek ons op afspraak zaterdag van 10.00 - 12.00 en of de beurzen.

Laatst bekeken
Contact-met-Modelbus-via-dit-forulier-

Wilt u ons spreken?
071 8886188