Product reviews
Een zeer leuk model dat je niet overal meer vindt
Zeer goed afgewerkt , veel details
De prijs bij modelbus is goedkoper , dan de feitelijke fabrieksprijs
Was dit model uit het oog verloren , dank zij modelbus.nl dit model teruggevonden
Zéér snelle leveringstermijn ( minder dan 24h ) ????
Zeer mooie aanvulling voor de collectie.
Zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding. Mooi model met veel aandacht voor details en zeer gunstig geprijsd model, er mogen er meer van komen van deze fabrikant.
heb hem in het groot deze is
heb hem in het groot deze is precies de zelfde
Waar voor het geld
Voor deze prijs kun je geen topmodel verwachten, maar het is zeker een leuk model in groot 1:43 schaal,
in elk geval leuk voor mijn bescheiden verzameling. Leuk ook dat het om een oud busmodel gaat.
Hartstikke tevreden!
Mooi model, scherpe bedrukking en de frontlader maakt het af!
Zoals altijd weer een mooi,odel van Holland Oto en een vlotte afhandeling van Modelbus.nl.
Fijne firma!
Reactie van Modelbus.nl: 20 juli 2021
Dank voor het compliment.