Product reviews
Mooie bus voor in de verzameling
Het is een nette model, zeker het geld waar!
Prima.
Wederom een mooie bus conform het echte voorbeeld. Prijs/kwaliteit zit bij deze fabrikant gewoon goed.
nette model van HO
mooie productie, van Volvo zijn er niet zoveel schaalmodellen bekend.
mooi model
Mooi model, goed lijkend en stevig materiaal gebruikt. Prijs conform kwaliteit
Ik bestel zeker nog wel eens, of als het weer mogelijk is, kom ik graag even langs op de moedelspoorbeurs in Houten
Ziet er van buiten prachtig uit en schitterend materiaal
Reactie van Modelbus.nl: 31 maart 2021
Welkom. Hoop hebben dat alles weer snel normaal gaat worden.
Zeer mooi model busje!
Zeer mooi gedetailleerde standaard stadsbus van de RET. Prijs/prestatieverhouding goed!
Prachtig afgewerkt is erg realistisch ?????
Prachtig afgewerkt is erg realistisch ?????
Prima product
Mooie bus goede afwerking en hoort zeker thuis in een verzameling
Laatst bekeken