Product reviews
Gaat zo door!
Prima kwaliteit.
Daar kan ik zelf geen bussen meer voor in elkaar knutselen, zoals vroeger uit verzaagde
modellen van Wiking.
Netjes
Mooi busje. Goede kleuren, juiste look. Hopelijk binnenkort ook de VDL RET hybtide en ebus.
Prima model, mooi uitgevoerd. Ook de hele
Prima model, mooi uitgevoerd. Ook de hele afhandeling van de bestelling was weer prima geregeld!
Mooi model, en goede details.
Ziet er schitterend uit. Mooie details.
Mooie aanvulling op collectie.
Goed, mooi en degelijk model.
Het model is van hoge kwaliteit door zijn accurate en gedetailleerde vormgeving. De opdruk is zeer filigraan en precies. Enig minpuntje is de inkleuring van de bestemming die qua kleur bijna gelijk is aan de ondergrond waardoor deze slecht te herkennen is. Al met al een mooie aanwinst voor iedere bus-verzameling. Ik kan niet wachten op de volgende uitgaves van het model in een ander jasje.
Prima busmodel
Mooie bus bovenverwachtig. Voor ieder verzamelaar zou dit een aanwinst zijn
Knap
Zeer mooi model, heel goede kwaliteit en afwerking! Gelijkenis is treffend! Fijn om naast de nieuwe modellen ook eens een ouder model uit te brengen. Hopelijk komt de transit 2000 ook nog eens aan de beurt!
top model van een top fabrikant geinitieerd door Modelbus.nl
Een prachtig natuurgetrouw model van de bussen die de afgelopen jaren en soms nu nog , het Openbaar Vervoer verzorgen in Nederland met dat specifieke geluid.
De groene Connexxion kleur was jaren beeldbepalend op de Nederlandse wegen.
Altijd weer mooi om te zien hoe dankzij Modelbus.nl deze prachtige modellen de weg naar de verzamelaar vinden.