Product reviews
VDL Ambassador TOP!!
Perfectie in model. Waar andere een steek laten vallen, is dit echte klasse. aanrader, en kon het model meteen Corona-proof ophalen. Goede service van Modelbus.nl
Een mooie aanwinst voor de verzameling!
Een mooie aanwinst voor de verzameling!
Erg strak afgewerkt, een schitterend model!
Erg strak afgewerkt, een schitterend model!
Mooi en strak model
Mooi en strak model. Stickers zitten er mooi op. Alleen jammer dat de spiegels er niet vast op zitten. Ook zitten de spiegels laag ipv in de hoogte. Maar ik ben er zeer tevreden over.
Goed verzorgd
Netjes verzorgd en op tijd voor de verjaardag. Ik heb zelf een schildje met "50" er op geplakt
een mooi afgewerkt model waar ik heel blij mee ben
Model voldoet volledig aan mijn verwachting en de prijs is in verhouding met de kwaliteit
Aanrader voor uw collectie
Mooi model, goede prijs/kwaliteitsverhouding. leuk om deze versie in het echt te zien rijden.
Aanrader voor uw collectie
Weer een topmodel in huis. Mooi bedrukt, jammer dat dit soort bussen niet of nauwelijks in Nederland rijden. Modelbus.nl ga zo door met mooie modellen leveren.
Mooie aanvulling voor in de vitrinekast
Prachtig model, betaal hier graag voor.
perfect model, met wat kritiekpuntjes.
Topmodel, perfecte weergave van het origineel, mooi lakwerk en opdrukken, compliment!
Kritiekpuntje blijft de veel te donkere beglazing en het wel erg eenvoudig uitgevoerde interieur, dat kan HollandOto veel beter, het interieur van hun Irizar i8-model is met z'n perfect weergegeven stoelen en interieur een voorbeeld hoe zij het ook veel beter kunnen.
Nu maar hopen dat er nog meer 1:50 modellen komen, er komt al jaren erg weinig van deze schaalverhouding op de markt.