Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief

Abonneer u nu op onze gratis nieuwsbrief en mis geen acties, sale en nieuwe modelaankondigingen meer. Na aanmelding ontvangt u een kortingsvoucher voor de eerste aankoop.

Bitte geben Sie eine gültige eMail-Adresse ein.
  • Nieuwe modellen Connexxion, Qbuzz, R-NET Arriva, De Lijn, Salez Lenz.
  • Reserveer nu alvast en voorkom een op = op!
Afhalen van mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uiteraard uw bestelling afhalen. Dat kan op zaterdagochtend van 10.00 - 12.00 op ons kantooradres in Katwijk aan Zee. Alleen op afspraak. Wij hebben geen winkel en showroom.

U vindt ons kantooradres via deze link

Komt u met het OV dan uitstaphalte Vuurbaakplein

 

Afhalen op de beurzen (Zie beursagenda) in Houten op de Expo aldaar. Adres via deze link

 

Verzendkosten van mijn pakket.

Wat kost het om een pakket naar mij te versturen?

De verzendkosten hebben wij hier voor u opgesteld.

Verpakkingkosten zijn in de verzendkosten meegerekend.

Mijn pakket op een ander adres afleveren, is dat mogelijk?

Ik wil mijn pakket op een ander adres laten bezorgen, kan dat?

Uiteraard is het mogelijk uw pakket op een ander adres te laten bezorgen. Dat kunt u aangeven tijdens de bestelprocedure.

Verkeerd product in de doos of beschadigd

Ik heb een verkeerd product gekregen of de inhoud is beschadigd.

Fouten maken kan altijd, en een schade aan het product idem. Geen probleem, u stuurt het retour. U ontvangt als de fout bij ons of de fabrikant ligt een retourticket. Schade ontstaan door of tijdens transport, helaas daa rkunnen wij niets aan doen. Wij verpakken uw bestelling in stevige dozen. Lees verder ons retourbeleid via deze link

Neem eerst wel even contact met ons op via mail of telefoon.

Garantie

Onze fabrikanten en Modelbus.nl doen hun uiterste best om de hoogste  kwaliteit te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een krasje zit ergens wat u storend vindt, een spiegel of ruitenwisser mist, enz. waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Moeilijk doen als het verwijtbaar een productiefout is, dat doen wij niet. Ruilen het artikel om zodat u weer tevreden bent. Wordt er tijdens het transport schade aan het pakket aangericht dan zullen wij de vervoerder hierop aanspreken. Voor schade tijdens het transport zijn wij niet aansprakelijk, maar proberen het voor u op te lossen. Wij adviseren u het pakket met een Extra Zeker dekking te laten versturen.

Ruilen of retourzenden hoe doe ik dat?

Ruilen of retourzenden hoe doe ik dat?

Voor het ruilen en retourneren van bij ons gekochte artikelen hebben wij een uitvoerige uiteenzetting op onze website. Naast de FAQ, waar u zich nu in bevind) staat onder het tabje Retourneren e.e.a. uitvoerig omschreven.

Ik heb een klacht over het ontvangen artikel

Ik heb een kklacht over het ontvangen artikel.

Heeft u bij de levering van uw bestelling een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk binnen 14 dagen te melde bij onze klantenservice waarbij onze klantenservice samen met u tot een oplossing proberen te komen.

Onze klantenservice kunt u vinden via deze link Ons direct bellen kan ook: 071-8886188 incl. antwoordservice.

 

Liever via een contactformulier ook dat is mogelijk, klik dan hier en u gaat naar het formulier. Omschrijf uw klacht duidelijk, zodat wij ons een beeld kunnen vormen. Wij nemen zo snel mogleijk contact op.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten nadat het verstuurd is?

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Wij streven er naar om binnen 2-3 werkdagen uw zending gereed te maken. Mocht er iets niet leverbaar zijn of iets met de betaling zijn, wij nemen contact met u op.

Let op: mocht u niet thuis zijn (vakantie, of iets anders) zet de periode van afwezigheid bij de toelichting. Houden wij hier rekening mee.

Afleveren bij de buren? ook geen probleem, zetten wij dat op de doos (wel even het huisnummer (s) vermelden).

Bezorgingsdagen (o.v.b.)

Verzending op: 1e bezorging: 2e bezorging (na 1e)
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Maandag

 

Let op: Indien u tijdens het bestellen een fout in de adressering hebt gemaakt, informeer ons z.s.m. dan kunnen wij intern e.e.a. nog proberen te wijzigen.  Fout geadresseerde pakketten komen in de regel na enkele dagen weer retour. Wij nemen dan contact met u op voor de juiste gegevens.

 

Heeft u een vraag aan ons die niet in deze lijst staat? Stuur ons een bericht via het contactformulier

  Heeft u een vraag aan ons die niet in deze lijst staat? Stuur ons een bericht via het contactformulier meer lezen »
Venster sluiten

 

Heeft u een vraag aan ons die niet in deze lijst staat? Stuur ons een bericht via het contactformulier