Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief

Abonneer u nu op onze gratis nieuwsbrief en mis geen acties, sale en nieuwe model aankondigingen meer. Na aanmelding ontvangt u een kortingsvoucher voor de eerste aankoop. Voucher niet ontvangen? sales@modelbus.nl

Bitte geben Sie eine gültige eMail-Adresse ein.
      
Bereikbaarheid: - Afhalen - WhatsApp
maandag - donderdag 09.00-17.00. Vrijdag extern. Bereikbaar 071-8886188 of 0613213794 Afhalen: op afspraak zaterdag 10.00 - 12.00

HB Model GVG 11 DAF SB 201 DKDL Hainje CSA2

UItverkocht
Schaal 1:43
Op besteling
HB Model GVG 11 DAF SB 201 DKDL Hainje CSA2
Dit product is momenteel niet beschikbaar!
Sold out. Ausverkauft
€ 135,00 *
Inhoud: 100 (€ 1.350.000,00 * / 1000000 )

Prijzen incl. btw excl. verzendingskosten

Niet op voorraad. Wordt (indien nog leverbaar) voor u besteld.

  • GVG11

Waarom voor ons kiezen?

HB Model GVG 11 DAF SB 201 DKDL Hainje CSA2 Busnummer: 11 Lijn: 1 Bestemming:...meer
Productinformatie "HB Model GVG 11 DAF SB 201 DKDL Hainje CSA2"

HB Model GVG 11 DAF SB 201 DKDL Hainje CSA2

Busnummer: 11 Lijn: 1 Bestemming: Hoofdstation

HB Modellen worden handgemaakt in resin naar modellen van Nederlandse vervoersbedrijven tot 1990. HB Model in schaal 1:43 wordt exclusief en uitsluitend op bestelling verkocht door Modelbus.nl

Het model wordt uitsluitend op bestelling gemaakt.

opgelet_30x30 Deze modelbus is geen kinderspeelgoed en niet geschikt voor kinderen onder de 14 jaar.  2009/48/EC Speelgoedveiligheid.
Fabrikant: HB Model
Geproduceerd in: Oekraine
Uitgiftejaar: n.v.t.
Materiaal: Resin
Product: Gebruiksklaar
Toepassing: Verzameling
Verpakking: Doos karton

HB Model handgemaakte modellen van Nederlandse Openbaar Vervoerbedrijven

ER KUNNEN GEEN MODELLEN MEER BESTELD WORDEN VANAF 19-10-2019

 

Lees, schrijf en bespreek beoordelingen...meer
Klantbeoordelingen voor "HB Model GVG 11 DAF SB 201 DKDL Hainje CSA2"

Beoordeling van recensies in de winkel:

De recensies worden als volgt beoordeeld:

  • Klanten ontvangen een link om de producten te beoordelen. Dit is een gepersonaliseerde link die alleen wordt gegeven aan consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk bij ons hebben gekocht.
  • We beoordelen beoordelingen van onze producten voordat we ze publiceren. Elke beoordeling wordt afzonderlijk gecontroleerd om te bepalen of deze is gemaakt door een consument die de goederen of diensten daadwerkelijk bij ons heeft gekocht. Activering vindt op zijn vroegst na 24 uur plaats.

Hiermee voldoen wij aan de wettelijke eisen Europese Unie omschreven in richtlijn (EU) 2019/2161

Vragen en Antwoorden mehr
Hier vindt u de meest gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden over dit artikel en onze webshop.
HB Modellen 1: 43 - H0 1:87

Hoe bestel ik een HB Model en waar verkrijgbaar.

HB Models schaal 1:43 exclusief bij Modelbus.nl

De modellen zijn uitsluitend bij Modelbus.nl te verkrijgen. Afhalen kan op de beurzen of op kantoor. Het toesturen van de resin modellen kan het gevaar van breuk opleveren.

 

Bestellen

De modellen worden per stuk gemaakt en uitsluitend op bestelling via de knop "Heeft u vragen over dit artikel". Wij nemen dan contact met u op over de verkrijgbaarheid, betaling en de te verwachten levertijd.. 

 

Let op: Leverbaar.......maar niet altijd in voorraad. Modellen worden met de hand gemaakt en dat vergt zowel bij  de producent als het personaliseren tijd.

 

Afgebeelde foto's in de catalogus zijn (type) voorbeeld in schaal H0 1:87

catalogus

De online catalogus vindt u:  hier

Informatie over de HB Modellen schaal H0 1:87  per e-mail: pam.roerbag2@kpnplanet.nl 

 

opgelet_30x30qXCJ8rRo97Ltw Het opsturen van HB Modellen in schaal 1:43 raden wij af i.v.m.het grote breukrisico van de resin!
Wilt u toch laten versturen? VERSTUREN GEBEURD DAN OP UW EIGEN RISICO!

HB Model in schaal H0 1:87

UItvoering in H0 1:87 worden niet via Modelbus.nl aangeboden!!

Deze zijn te koop op NAMAC en Modelspoorbeurs dagen (zie de beursagenda) en H0-clubdagen in Eefde.

Bestellen mijn status.

Ik heb besteld, waar zie ik de status van mijn bestelling?

De status van uw bestelling kunt u inzien via uw persoonljke klantomgeving. U logt in met uw e-mailadres en inlogcode in "Mijn Account" rechtsboven in de webwinkel.

Bestelling door Modelbus.nl ontvangen? Hoe en waar zie ik dat?

Hoe kan ik controleren of de bestelling u heeft bereikt?

Zodra u een bestelling geplaatst heeft wordt een melding gegeven of de bestelling geplaatst is.

U ontvangt u per e-mail een bevestiging. Ook kunt u inloggen in uw persoonlijke omgeving als u een klantenaccount heeft aangemaakt tijdens de bestelprocedure, of reed klant van ons bent.

Via "Mijn account" kunt u de status van uw bestellingen bekijken. Mocht u geen bevestiging per e-mail ontvangen of staat uw bestelling niet in uw besteloverzicht neem dan contact op. Wij zijn bereikbaar 071-8886188 of 06-13213794

 

Een bericht via het contactformulier kan uiteraard ook. Deze vindt u via deze link

Artikel niet op voorraad, toch bestellen?

Artikel niet op voorraad, kan ik toch bestellen?

Er zijn 2 mogelijkheden.

Artikel is nog niet door de fabrikant uitgeleverd. Dat staat aangegeven boven de bestelknop. U kunt dan reserveren. Uitlevering volgt na verschijnen van het model

Artikel is uitverkocht. Uitverkocht, is jammer maar kan gebeuren door een grote vraag, of model is uit productie. U kunt via een contactformulier (boven de bestelknop) om nadere info verzoeken.

 

Artikel op voorraad hoe zie ik dat?

Hoe kan ik zien dat een artikel op voorraad is?

 

Wij werken in onze webwinkel met kleur:

Groen    = Op voorraad c.q. leverbaar
Geel     
= Nog weinig modellen beschikbaar bij ons c.q. fabrikant
Rood     = Uitverkocht en in bestelling bij leverancier. U kunt een e-mail ontvangen wanneer leverbaar.
Rood  X = Niet meer bestelbaar en uit assortiment

 

 

Betalen bij Modelbus.nl

Hoe kan ik betalen bij Modelbus.nl

Betalen kunt u via onze betaalprofider Multisafepay. Deze betalingen lopen via een versleutelde en dus veilige SSL verbinding. Meer info over onze betaalmogelijkheden via deze link

Wij bieden u een breed scala aan betaalmogelijkheden. Daarnaast kan ook contact bij afhalen worden afgerekend.

Op de beurs en kantoor kunt u betalen met pin.

pinnen

Binnen Nederland adviseren wij Ideal-betaling via uw eigen bank.

De betaalmethode in de webshop checkout:

  • iDeal
  • in3 Betalen zonder rente en BKR vermelding info
  • Betalen bij afhalen kantoor en beurs
  • Vooraf zelf overboeken
  • Bancontact
  • GiroPay
  • SofortBanking
  • Diverse credit cards
  • Vooraf overmaken.
  • PAYPAL (+3,4%)

Bij PayPal transacties zal er 3,4% van het totaal bedrag bovenop de totaalprijs komen. Dit zijn de PayPal transactie kosten. Alle overige betalingsmogelijkheden berekenen wij c.f. de wettelijke regels geen extra kosten.

Afhalen van mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling afhalen?

U kunt uiteraard uw bestelling afhalen. Dat kan op zaterdagochtend van 10.00 - 12.00 op ons kantooradres in Katwijk aan Zee. Alleen op afspraak. Wij hebben geen winkel en showroom.

U vindt ons kantooradres via deze link

Komt u met het OV dan uitstaphalte Vuurbaakplein

 

Afhalen op de beurzen (Zie beursagenda) in Houten op de Expo aldaar. Adres via deze link

 

Foutmelding betaling

Ik krijg een foutmelding dat mijnbetaling niet is gelukt. Wat nu?

Er kan altijd iets fout gaan. Krijgt u een foutmelding bij het betalen, controleer uw gegevens. Blijft de foutmelding komen, geen probleem, meld het ons en dan gaat er gezorgd worden voor een passende oplossing.

Wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren 071-8886188 of 06-13213794. Een email kan ook.

Mijn pakket op een ander adres afleveren, is dat mogelijk?

Ik wil mijn pakket op een ander adres laten bezorgen, kan dat?

Uiteraard is het mogelijk uw pakket op een ander adres te laten bezorgen. Dat kunt u aangeven tijdens de bestelprocedure.

Verzendkosten van mijn pakket.

Wat kost het om een pakket naar mij te versturen?

De verzendkosten hebben wij hier voor u opgesteld.

Verpakkingkosten zijn in de verzendkosten meegerekend.

Verkeerd product in de doos of beschadigd

Ik heb een verkeerd product gekregen of de inhoud is beschadigd.

Fouten maken kan altijd, en een schade aan het product idem. Geen probleem, u stuurt het retour. U ontvangt als de fout bij ons of de fabrikant ligt een retourticket. Schade ontstaan door of tijdens transport, helaas daa rkunnen wij niets aan doen. Wij verpakken uw bestelling in stevige dozen. Lees verder ons retourbeleid via deze link

Neem eerst wel even contact met ons op via mail of telefoon.

Garantie

Onze fabrikanten en Modelbus.nl doen hun uiterste best om de hoogste  kwaliteit te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een krasje zit ergens wat u storend vindt, een spiegel of ruitenwisser mist, enz. waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Moeilijk doen als het verwijtbaar een productiefout is, dat doen wij niet. Ruilen het artikel om zodat u weer tevreden bent. Wordt er tijdens het transport schade aan het pakket aangericht dan zullen wij de vervoerder hierop aanspreken. Voor schade tijdens het transport zijn wij niet aansprakelijk, maar proberen het voor u op te lossen. Wij adviseren u het pakket met een Extra Zeker dekking te laten versturen.

Wat is "Mijn Account"?

Wat kan ik zien in "Mijn Account"?

"Mijn Account" is uw persoonlijke klantomgeving. Hier vindt u de status van uw bestelling, de aankopen die u heeft gedaan bij ons. U heeft hier de mogelijkheid om uw persoonlijke data te beheren, nieuwsbrief af te melden enz. Kortom uw eigen informatie beheren.

Ik heb een klacht over het ontvangen artikel

Ik heb een kklacht over het ontvangen artikel.

Heeft u bij de levering van uw bestelling een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk binnen 14 dagen te melde bij onze klantenservice waarbij onze klantenservice samen met u tot een oplossing proberen te komen.

Onze klantenservice kunt u vinden via deze link Ons direct bellen kan ook: 071-8886188 incl. antwoordservice.

 

Liever via een contactformulier ook dat is mogelijk, klik dan hier en u gaat naar het formulier. Omschrijf uw klacht duidelijk, zodat wij ons een beeld kunnen vormen. Wij nemen zo snel mogleijk contact op.

Ruilen of retourzenden hoe doe ik dat?

Ruilen of retourzenden hoe doe ik dat?

Voor het ruilen en retourneren van bij ons gekochte artikelen hebben wij een uitvoerige uiteenzetting op onze website. Naast de FAQ, waar u zich nu in bevind) staat onder het tabje Retourneren e.e.a. uitvoerig omschreven.

Bedrijfsgegevens Modelbus.nl

Bedrijfsgegevens Modelbus.nl

Hier vindt u onze bedrijfsgegevens.

Modelbus.nl
Koninginneweg 6
2225 HK 2225 HK KATWIJK
Nederland

Telefoon: 0031 (0)6-13213794    0031 (0)71 8886188

E-mailadres: info@modelbus.nl

KvK nummer 28113513

B T W. nummer NL 0454.35.674.B.01

https://www.modelbus.nl

International Payment: IBAN: NL59 RABO 0167954687 BIC/CIF: RABONL2U

Wij hebben geen fysieke winkel uitsluitend postorder. U kunt uw bestelling afhalen op de beurzen en op ons kantoor op zaterdagochtend vlgs. afspraak.

Wat is Modelbus.nl Exclusief?

Modelbus.nl exclusief wat is dat?

Modelbus.nl laat regelmatig modellen maken van Nederlandse OV-bedrijven. Deze worden in een serie van 300 gemaakt en mogelijk in 3 varianten, bij een oplage van 300. Mocht er een grotere serie gemaakt worden dan worden er 3 extra uitvoeringen bij gemaakt. Alle modellen worden voorzien van kenteken, busnummer, lijnfilm en lijnnummer, alsmede alle pictogrammen.
Onze exclusieve modellen zijn niet bij andere handelaren te koop.

Modellen niet geschikt voor kinderen, waarom.

Zijn de modellen geschikt voor kinderen < 14 jaar?

De modellen welke wij in Modelbus.nl verkopen zijn verzamelaarsmodellen vervaardigd uit licht- en bedrukt kunststof en breekbaar bij gebruik als speelgoed. De modellen worden verzameld voor in een vitrine of als decoratie op modelbanen en diorama's.

Ondanks de aantrekkelijkheid om kado te doen aan kindern en of kleinkinderen is aanschaf sterk af te raden.

opgelet_30x30 De hier vermelde modelbussen zijn geen kinderspeelgoed en niet geschikt voor kinderen onder de 14 jaar.  2009/48/EC Speelgoedveiligheid.
Beurzen

Op welke beurzen kan ik Modelbus.nl vinden?

beurs

Modelbus.nl is aanwezig op diverse beurzen in Nederland en België.

De NAMAC Ruildag en Modelspoorbeurs worden gehouden in het Expo-gebouw, Meidoornkade 24.  HOUTEN,  Route-planner ANWB

Alle beurzen zijn geopend van 10.00 tot 15.00 uur, tenzij anders aangegeven

Via de link vindt u de actuele beursagenda van Modelbus.nl

Verkopen verzameling

Wilt u uw gehele of gedeeltelijke verzameling verkopen?

Verkoop van een (deel-) collectie modelbussen.

Wilt u uw collectie te verkopen, is er een verandering van interessegebied of is het een nalatenschap, Modelbus.nl zoekt kwalitatief goede (deel) verzamelingen te koop. Wij zoeken HB Model in alle maten, Rietze Automodelle, AWM Automodelle en HollandOto miniaturen.

Wij zijn geïnteresseerd in alleen kwalitatief goede verzamelingen welke dienen voor onze eigen showcollectie verder uit te breiden en voor onze relaties die nog bepaalde modellen zoeken.

Wij stellen uw bericht zeer op prijs en uiterste discretie is verzekerd. Bij een aankoop contante betaling.

Contact:

U kunt ons altijd telefonisch bereiken op 071-8886188 incl. antwoordservice, via Whatsapp of mobiel: 06-13213794. Bereikbaar alleen tussen 09.00 en 17.00. Daarna bericht inspreken. Via het contactformulier kunt u uw vragen / opmerkingen aan ons doen toekomen

Impressum:

Dimako Trading h/o Modelbus.nl | Koninginneweg 6 | 2225 HK  KATWIJK  | KvK: 28113513 | BTW: NL 0454.35.674.B.01

Wij hebben geen winkel en showroom, uitsluitend postorder.

Bezoek ons op afspraak zaterdag van 10.00 - 12.00 en of de beurzen.

Afhalen - bezorgen bestelling Modelbus.nl De prijzen vermeld bij de artikelen op deze... meer:

Afhalen - bezorgen bestelling Modelbus.nl

De prijzen vermeld bij de artikelen op deze website zijn altijd inclusief BTW, maar exclusief de eventuele afhandeling/verzendkosten. Al onze bestellingen worden bij u afgeleverd door POSTNL. of DHL.

Afhalen kan op ons kantoor op zaterdag tussen 10.00 - 12.00 uur op afspraak of op een beurs waar wij aanwezig zijn. Beursagenda vindt u hier

Track & Trace

U ontvangt een track & tracenummer zodra wij uw pakket bij PostNL of DHL hebben aangeboden. Via ons verzendsysteem kunnen wij uw pakket volgen. Voor zowel u als ons een prettig gevoel.

Bezorgingsdagen (o.v.b.) tarieven vindt u hier

Verzending op: 1e bezorging: 2e bezorging (na 1e)
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Maandag

 

Indien de postbode ook bij de 2e bezorging niet kan afleveren zal uw bestelling een (werk-)dag later na 13:00 uur opgehaald kunnen worden op een agentschap van PostNL. Het postagentschap zal uw bestelling 3 weken bewaren. U ontvangt een kennisgeving van de door de postbode genomen actie, ook als het pakket bij de buren is afgeleverd

Verpakkingskosten zijn inbegrepen in onze verzendkosten. Verzendkosten zijn incl. btw.

Modelbus.nl is aanwezig op diverse beurzen in Nederland en België. De NAMAC Ruildag... meer:

beurs

Modelbus.nl is aanwezig op diverse beurzen in Nederland en België.

De NAMAC Ruildag en Modelspoorbeurs worden gehouden in het Expo-gebouw, Meidoornkade 24.  HOUTEN,  Route-planner ANWB

Alle beurzen zijn geopend van 10.00 tot 15.00 uur, tenzij anders aangegeven

Via de link vindt u de actuele beursagenda van Modelbus.nl

Een toelichting op ons Retour beleid Niet blij met uw aankoop? Toch niet blij met... meer:

Een toelichting op ons Retour beleid

Niet blij met uw aankoop?
Toch niet blij met uw aankoop? Dan kunt u uw aankoop terugsturen, maar wel binnen veertien dagen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals u dat ook bij ons bijv. op de ruilbeurs zou doen. De kosten voor het terugsturen zijn wel voor uw rekening.

Van retourzending zijn uitgesloten:

  • Producten die in opdracht van u speciaal zijn besteld.
  • Alle goederen waarvan de (plastic)verpakking/verzegeling zijn verbroken en verpakkingen zijn beschadigd.

 

Procedure:
Neem even contact met ons op per telefoon (0031 (0)71- 888 61 88), email:
info@modelbus.nl en geef aan dat u de bestelling wilt retourneren. Dan zijn wij op de hoogte en kunnen we je wellicht nog een andere passende aanbieding doen. Of u stuurt de producten meteen retour samen met het retourformulier. Wij verzoeken u de originele verpakking te (her)gebruiken. Maakt u gebruik van uw herroepingsrecht dan zijn de kosten  retourzending voor uw rekening.

Retourformulier:
U kunt het retourformulier
hier downloaden en uitprinten.

Vul dit in en doe het bij uw retourzending en stuur het terug aan Modelbus.nl, Koninginneweg 6, 2225 HK  KATWIJK

Creditering/terugbetaling:
Na ontvangst van de retourzending, zullen wij de producten beoordelen en bij goedkeuring overgaan tot terugbetaling van het door u betaalde bedrag, binnen 14 dagen. Bij problemen of vragen nemen wij contact met u op. Wij gaan uitsluitend over tot creditering als de goederen in onbeschadigde en verkoopbare staat zijn terugontvangen.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.

Product stuk/beschadigd?
Is het product stuk of beschadigd aangekomen? Neem binnen drie werkdagen even contact met ons op per telefoon (0031 (0)71 888 61 88) en wij bespreken hoe het wordt opgelost. U mag het ook per email op
info@modelbus.nl melden. Vermeld u wel het bestelnummer, het product of producten waar het om gaat en wat er precies mis is met het product. We nemen dan z.s.m. contact met u op hoe we het voor u gaan oplossen.

Product ruilen?
Toch niet blij met de aankoop, wilt het ruilen? Dan kunt u het binnen 14 dagen terugsturen. Alleen in originele staat en originele verpakking incl. de bijbehorende losse onderdelen.

De kosten voor het terugsturen zijn wel voor uw rekening. De kosten voor het opnieuw sturen van een bestelling brengen wij in rekening. Ruilen c.q. retourneren op een van de beurzen waar wij aanwezig of op kantoor is altijd mogelijk.

Van ruiling zijn uitgesloten:

  • Producten die in opdracht van u speciaal zijn besteld.
  • Alle goederen waarvan de (plastic)verpakking / verzegeling zijn verbroken en of beschadigd.

 

Ruilen of retourneren: 14 dagen bedenk termijn

Laatst bekeken
chatImage
Whatsapp chatservice Modelbus.nl
Simon
van Klantenservice Modelbus.nl
Simon
Welkom bij Modelbus.nl! Wij geven u graag persoonlijk advies en horen graag van u!
Welkom in onze winkel! Buiten onze openingsuren kan het iets langer duren voor we uw vraag beantwoorden.
whatspp icon whatspp icon