klachtenafhandeling-modelbus

Modelbus.nl klachtenafhandeling

Bij Modelbus.nl doen wij ons uiterste best om u 100% tevreden te stellen. Toch kan er altijd wat fout gaan.

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan ons door te geven, Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Modelbus.nl
Koninginneweg 6
2225 HK KATWIJK
Nederland

Tel: 071-8886188 bereikbaar op ma-vr 10-16 uur. Wij hebben een antwoordservice aan dit telefoonnummer gekoppeld.
E-mail:
info@modelbus.nl of via het contactformulier. Het contactformulier vindt u hier

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

In Europees verband is er een Klachtencommissie. Een eventueel geschil kan daar worden voorgelegd: http://ec.europa.eu/consumers/odr/);

 

Heeft u vragen over deze pagina?
Neem dan gerust contact met ons op. Het contactformulier vindt u
hier